Cookies
We gebruiken cookies om voor een optimale gebruikerservaring.

Retourneren

Retourneren bij Doets & Doets

Artikelen 14 dagen op zicht

Bij Doets & Doets heb je altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen te bekijken en te beoordelen (maar niet gebruiken).

Indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan dienen de te retourneren artikelen in originele staat en verpakking binnen 14 dagen retour gestuurd te worden naar Doets & Doets. Je dient daarbij zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking zoals je dat ook in een winkel zou doen. Na afloop van de 14 dagen zichttermijn komt de koop definitief tot stand. De artikelen kunnen daarna niet meer teruggenomen worden. Wanneer de artikelen geretourneerd worden nadat ze in gebruik zijn genomen kan de waardevermindering (eventueel tot 100%) in rekening gebracht worden. Je neemt de artikelen in gebruik door deze langer dan nodig is te dragen, kaartjes eraf te halen, te beschadigen of anders te gebruiken dan waarvoor het artikel bedoel is.

 

Een artikel retourneren

Zijn de bestelde artikelen niet helemaal naar wens? Dan kan je de onbeschadigde en ongebruikte artikelen tegen bepaalde voorwaarden retour sturen. De retourkosten voor de retourzending van jou thuis naar Doets & Doets zijn voor jouw eigen rekening.

Je kan de artikelen via een postagentschap verzenden. Let hierbij op dat een retourzending voor je eigen risico is. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs bij jouw postagentschap en bewaar.

Als de te retourneren artikelen ontvangen zijn door Doets & Doets dan worden deze eerst nog gecontroleerd. Als alles goed bevonden is zal het betaalde bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen retour geboekt worden naar jouw rekeningnummer.

Pakketten die onder rembours gestuurd worden kunnen wij helaas niet aannemen.

 

Een artikel omruilen

Een artikel ruilen kan je doen door het huidige artikel te retourneren en vervolgens direct een nieuwe bestelling te plaatsen. Ook voor het omruilen van een artikel geldt het zichttermijn van 14 dagen. Voor het opsturen van het nieuwe artikel rekenen wij verzendkosten.

 

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?

Wanneer je ene besteld artikel ontvangen hebt neem dan z.s.m. contact met ons op per telefoon of mail. Samen met jou kijken we dan naar een passende oplossing.