Verzenden & retourneren

Retourneren bij Doets & Doets

Artikelen 14 dagen op zicht (webshop bestellingen)

Afgeprijsde artikelen kunnen/mogen niet geretourneerd/geruild worden.

Tijdelijke korting artikelen behoren niet tot de afgeprijsde artikelen en mogen geretourneerd worden.

Bij Doets & Doets heb je, goederen die via de webshop besteld zijn, altijd 14 dagen de tijd om de bestelde artikelen te bekijken en te beoordelen (maar niet gebruiken).

In ieder geval wordt retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is (incl. de kaartjes er aan bevestigd) en zich in de originele verpakking bevindt. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast. De schoenendoos mag niet als verzenddoos gebruikt worden.

Een artikel retourneren

Zijn de bestelde artikelen niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren.

Dan kan je de onbeschadigde en ongebruikte artikelen retour sturen.

Afgeprijsde artikelen kunnen/mogen niet geretourneerd/geruild worden.

De retour kosten voor de retourzending van jouw thuis naar Doets & Doets zijn voor jouw eigen rekening.

Je kan de artikelen via een postagentschap verzenden, mits deze nog in originele staat verkeert - in de verpakking, met kaartjes, ongedragen en onbeschadigd. Kledingstukken zonder kaartjes, met make-up vlekken, deodorant-/zweetplekken, andere geuren of andere vlekken kunnen niet worden geretourneerd en zullen als vanzelfsprekend niet worden behandeld. Let hierbij op dat een retourzending voor je eigen risico is en gestuurd moet worden naar:

DoetsenDoets
Krijgslaan 163
9000 Gent
België.

Je dient als klant zelf de verzendkosten van de retour te vergoeden. Let op: je bent dus zelf verantwoordelijk voor deze verzending. Pakketten met een postzegel komen niet altijd aan. Het is aan te raden met Track&Trace je pakje te versturen. Bewaar deze code goed totdat jouw retour is verwerkt zodat je de status van jouw pakket altijd kunt inzien mocht er iets mis gaan. Retourzendingen die niet zijn aangekomen en geen Track&Trace hebben kunnen we helaas niet in behandeling nemen. Retourzendingen die zonder retour kosten frankering en niet volgens deze retour procedure zijn verzonden kunnen wij helaas niet behandelen.Vraag altijd om een verzendbewijs bij jouw postagentschap en bewaar.

Als de te retourneren artikelen ontvangen zijn door Doets & Doets dan worden deze eerst nog gecontroleerd. Als alles goed bevonden is zal het betaalde bedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen retour geboekt worden naar jouw rekeningnummer.

Pakketten die onder rembours gestuurd worden kunnen wij helaas niet aannemen.

Een artikel omruilen

Een artikel ruilen (gekocht in de webshop) kan je doen door het huidige artikel te retourneren en vervolgens direct een nieuwe bestelling te plaatsen. Ook voor het omruilen van een artikel geldt het zichttermijn van 14 dagen. Voor het opsturen van het nieuwe artikel rekenen wij verzendkosten.

Afgeprijsde artikelen kunnen/mogen niet geretourneerd/geruild worden.

 

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?

Wanneer je een beschadigd artikel ontvangen hebt neem dan z.s.m. contact met ons op per telefoon of mail. Samen met jou kijken we dan naar een passende oplossing.

[powr-popup id="4eb11e2f_1541674523"]
Wij plaatsen cookies om de website te analyseren en te verbeteren. Gaat u akkoord met het verzamelen van uw gegevens? Lees hier wat voor persoonsgegevens verzamelen Privacy Verklaring Bij Manage cookies kunt u aangeven welke cookies u wilt toestaan. Manage cookies